zondag 1 juni 2008

Archeologie op Hyves (in Limburg)

Nadat ik vandaag van enkele Hyve archeologie groepen lid ben geworden kwam ik op het idee om een nieuwe op te zetten voor Hyvers die iets met archeologie en Limburg hebben. "Voor iedereen die in Nederlands of Belgisch Limburg met archeologie bezig is of was. Sympathisanten in de brede zin zijn ook van harte welkom. Bijvoorbeeld als je geïnteresseerd bent in de archeologie in of van Limburg." zo heb ik het op archeo.hyves.nl omschreven.

Ik verwacht dat vooral jongeren in de breedste zin, dus ook 'oudere jongeren' lid zullen worden van deze nieuwe Hyve. Waarom de Hyve 'Archeologie in Limburg'? Om gericht te kunnen communiceren over onder andere opgravingen, tentoonstellingen en lezingen in Limburg.

Wil je ook op de hoogte worden gehouden van het laatste Archeologische nieuws in Limburg? Ja! Wordt dan lid van de Hyve 'Archeologie in Limburg'.

Enkele andere archeologie Hyves zijn:
- Archeologie en Prehistorie (voor studenten archeologie of gewoon geïnteresseerden in de archeologie.);
- Archeologie (voor mensen die archeoloog willen worden of zijn, of het gewoon leuk vinden.);
- Archeologisch Centrum Eindhoven (als lid van de Archeologische Vereniging Kempen- en Peelland (AVKP) heb ik hier 'iets' mee);
- Archeologische Werkgemeenschap Nederland (AWN);
- Archeologie van de stad. (Voor iedereen geïnteresseerd in stadsarcheologie...)

Kijk verder middels de zoekopdracht / query archeologie op Hyves.

Geen opmerkingen: